Ξύλα καρυδιάς στη χαμηλότερη χοληστερόλη
8η Μαρτίου 2010 από το admin
Παρά τους παθολόγους που είναι γρήγορους να γράψει μια συνταγή για τα statins για να μειώσει τη χοληστερόλη, κάθε ενιαίος ένας θα αναγνώριζε ότι μια αλλαγή στη διατροφή θα αρκούσε κανονικά εάν υιοθετείται. Αλλά το σκάσιμο ενός χαπιού είναι ευκολότερο έτσι οι γιατροί γράφουν τα χειρόγραφα επειδή ο πολιτισμός μας το απαιτεί και οι ασθενείς το αναμένουν.
Είμαι συγκινημένος για να αναφέρω ότι τη χοληστερόλη μπορεί να χαμηλώσουν όχι μόνο με να λάβει τα φάρμακα αλλά και με να λάβει τα ξύλα καρυδιάς! Μια μετανάλυση δέκα τριών μελετών που δημοσιεύθηκαν Μαΐου 2009 στο αμερικανικό περιοδικό της κλινικής διατροφής, διαπίστωσε ότι όταν συγκρίνονται με τις διατροφές ελέγχου, οι διατροφές που συμπληρώθηκαν με τα ξύλα καρυδιάς οδήγησαν σε μια σημαντικά μεγαλύτερη μείωση στη συνολική χοληστερόλη και τα επίπεδα χοληστερόλης LDL στο αίμα.
Να ενδιαφέρει όταν reasearch γύρω από το θέμα, έξω από την κατανάλωση ξύλων καρυδιάς όπως ανωτέρω, ενώ φαίνεται να υπάρχει πολλή λογοτεχνία που υποστηρίζει το ρόλο ωμέγα-3 στη μείωση triglycerides, και στην πρόληψη CHD οι περισσότερες μελέτες δεν προτείνετε ότι έχει μια άμεση ευεργετική επίδραση στη συνολικό χοληστερόλη, LDL ή HDL. Στην πραγματικότητα μια ουσιαστική μετανάλυση 23 μελετών, ερευνητές βρήκε τα ετερογενή αποτελέσματα. Σίγουρα όχι αρκετοί σε το να διεγείρει ένα πρόσωπο για να μαγειρευτεί επάνω ένα πιάτο του σολομού εκείνο το βράδυ. Τώρα μην με πάρτε λανθασμένο, ωμέγα-3 είναι ακριβώς υπέροχα για την πρόληψη πολλών άλλων όρων συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης, τύπος - ο διαβήτης 2, η ασθένεια του Alzheimer και η υψηλή πίεση αίματος να ονομαστούν ακριβώς μερικοί, αλλά η άμεση επίδρασή του στη συνολική χοληστερόλη, HDL και LDL παραμένουν να καθιερωθούν επιστημονικά.
Πιθανώς επειδή ολόκληρα τρόφιμα είναι τόσο πολύ περισσότερο από το ποσό των μεμονωμένων μερών του. Ο πολιτισμός μας, καθώς περνάμε από μια εποχή του nutritionism, παίρνει απαίσια εμπλεγμένος να σπάσει τα τρόφιμά μας κάτω στις θρεπτικές ουσίες του, ξεχνώντας πόσο αρμόδιες οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των θρεπτικών ουσιών είναι για τη γενική υγεία μας.
Τα ξύλα καρυδιάς έχουν ένα μοναδικό θρεπτικό σχεδιάγραμμα και είναι το μόνο καρύδι που είναι υψηλό στην ΑΛΑ, μια μορφή ωμέγα-3 αλλά αυτοί περιέχουν επίσης το μαγγάνιο, το χαλκό και tryptophan σε καλές ποσότητες, όλες οι απαραίτητες θρεπτικές ουσίες για την ανθρώπινη φυσιολογία. Θα επιθυμούσα να προτείνω ότι υπάρχει περισσότερος στα τρόφιμα και είναι συμβολή στις ανθρώπινες υγείες από ο επιστήμονας είναι σε θέση, τουλάχιστον το 2010 οπωσδήποτε.
Τόσο στο μεταξύ, πηγαίνετε καρύδια. Ακριβώς μια χούφτα ημερησίως πρέπει να αρκέσει.
Προσπαθήστε να αποφύγετε και δεδομένου ότι μπορούν να πάνε rancid και να παραγάγουν τους ελεύθερους ριζοσπάστες.
Ταχυδρομημένος στη χοληστερόλη, χοληστερόλη | Κανένα σχόλιο»













